Quines eines de Google necessito per fer visible la meva empresa

Quina eina de Google necessita el meu negoci per ser visible? (Infografia)

Google my Business, Google Plus… Si hi ha un dubte en totes les reunions i formacions que realitzo amb professionals, aquest és sens dubte de quina eina de Google necessiten, sobretot per ser visibles.

No és res nou que tot negoci ha de tenir presència a internet, amb una pàgina web i ser actiu en les xarxes socials adequades segons la seva estratègia digital. Tan important és tenir posicionament en el cercador més utilitzat (Google), com tenir activada la localització en Google Maps del nostre centre d’activitat; com oficines, botiga, fàbrica, etc.

És cert que la tot poderosa companyia americana no ens ho posa fàcil, ja que té moltes eines, tan per a particulars com per empreses. Però aquí estic per ajudar-vos a tenir molt clar de quines eines de Google necessita la teva marca digital perquè tot usuari ens trobi.

Perfil negoci local de Google

És obligatori activar i verificar el teu negoci amb My Business. Quantes vegades has necessitat l’adreça i les indicacions per anar-hi i has anat a cercar-ho a Google?

 

A través d’aquesta infografia, ens trobem separats dos tipus d’empresa: negoci local o bé marca. La diferència és si disposes d’un local per vendre o bé atendre a clients, serà un negoci local; i si no disposem de cap ubicació per donar atenció física serà una marca. Google ens dona la oportunitat de crear 2 tipus de comptes, segons en quina posició estem.

Com a negoci local tenim Google my Business. Aquesta eina és obligatòria, ja que un cop configurada i verificada fa visible la ubicació de l’empresa al mapa del cercador (Google Maps), tenir presència amb la informació corporativa (telèfons, direcció, URL de la web, fotos) en el mateix cercador i també disposar de perfil de marca a Google Plus, la xarxa social de la companyia de Califòrnia. A més, amb My Business gestionarem les ressenyes rebudes (i que repetiré mil cops que s’ha de respondre absolutament a tot).

Encara que tinguem un local, oficina o nau industrial i no donem atenció comercial, My Business no és obligatori però si és recomanable crear perfil a Google+

 

Si no tenim un local però som una marca, necessitarem crear el perfil de Pàgina de Google+. Un canal social més com la fanpage de Facebook, Instagram Business o Pàgina de LinkedIn.

Com crear i administrar cadascú dels tipus de compte, ho teniu en la mateixa infografia:

 

Tipus de compte a Google per negocis

 

Segur que us servirà moltíssim!

Sense comentaris

Publica un comentari
Free WordPress Themes, Free Android Games