El Màrqueting Online o e-Marketing consisteix en utilitzar les tecnologies de la informació basades en Internet i tots els dispositius que permetin el seu accés per realitzar una comunicació amb l’intenció comercial entre una empresa i els seus clients o possibles.
El negoci digital és una realitat i tu o la teva empresa i sigui quin sigui el seu tamany o volum, necessita tenir una correcta estratègia de Màrqueting Online per vendre el producte i/o servei en el món digital.
Llegir, estudiar, recollir dades i actuar. Tenim suficients eines digitals per esbrinar qui és el client potencial i com dirigir-nos a ell. Però recorda, no és suficient! Si una cosa tenim clar a communitis és que… em de creure en el nostre producte!
Creació d’accions per millorar el Posicionament de la teva Web als cercadors, amb campanyes SEM (Adwords), personalitzades i enfocades amb l’objectiu de crear tràfic online; i promocions de SMM a les Xarxes Socials, a través de Facebook, Linkedin, Twitter, etc.
L’empresa i el mateix Pla de Màrqueting necessiten l’Analítica Web. La informació del trànsit i el comportament d’aquest a la Web és important per crear una bona estratègia de Màrqueting Online i també per millorar el site. A més de la Monitorització activa a les Xarxes Socials per tenir controlat la reputació digital de la teva marca.
Campanyes de màrqueting a través del correu electrònic. És una de les eines 2.0 més utilitzades i amb resultats. Disseny de la campanya i difusió al grup objectiu.
Valorar, escoltar i llegir les campanyes offline que hagis realitzat o tinguin continuitat. Al món digital també serveix, l'enfocament és el mateix però amb paraules d'Internet.