No fas servir un grup de hashtags a les teves publicacions? Segueix llegint perquè t’interessa moltíssim aquest article.
Encara que no ho creguis els hashtags són una part important de l’estratègia de continguts. Una peça més important, sobretot en xarxes socials com Instagram o Twitter, a on els hashtags generen trànsit al teu perfil, i tràfic de públic 100% orgànic i objectiu.
En altres canals socials com Facebook o LinkedIn, també s’utilitzen però sense que sigui un grup elevat d’aquestes etiquetes (normalment s’utilitzen entre 1 o 3)
Com crear la millor fòrmula de hashtags?
👉 Selecciona i escriu 4-5 temes d’interès per la teva audiència
👉 Identifica els hashtags principals: aquests són els que la xarxa social t’ajudarà a associar el teu perfil
👉 Un secret: afegeix els hashtags principals a la biografia!
👉 Utilitza hashtags específics que siguin rellevants per la publicació
D’aquesta manera i per naturalessa del hashtag, aconseguiràs arribar a noves audiències!