Consells per utilitzar Instagram per negocis

Consells per millorar la estratègia de negoci a Instagram (I)

El que més ens trobem és que ens formulen moltes preguntes i qüestions sobre com treballar a Instagram per una empresa. Per això i a partir d’ara, us donarem uns quants consells cada mes per tal que treballeu la millor estratègia de marketing digital amb Instagram for Business i que la teva marca brilli com es mereix en la xarxa social més popular actualment.

 

Com crear un sorteig a Instagram

 

Com augmentar de seguidors i l’engagement a Instagram?

Una solució molt pràctica i que ajuda a augmentar també la confiança cap al negoci és crear un sorteig. Ja que fidelitzes a la teva comunitat i agraeixes que segueixin els teus continguts.

Això si, no vol dir de fer participar a la gent a cada moment! S’ha de fer amb el cap, saber què pots regalar i si tindrà interacció.

Si vols crear un sorteig i no saps per a on començar, contacta amb nosaltres i t’assessorem o t’ajudem.

 

 

Treballar amb Influencers o no?

La tasca de l’influencer ningú no pot negar que és dura…

El millor és que el seu perfil rep “credibilitat”: la gent veu que té molts likes i interacció, veuen que té seguidors i et segueixen, això se li diu Pressió Social.

Hi han que compren una bossa de seguidors per arribar fins als 10.000 seguidors i així presentar-se a les marques com a influencer i, a més, també compren likes per les seves publicacions ?

Sentim dir-ho, perquè els community manager tenim eines per detectar aquest tipus de “enganys”. Sabem si els teus seguidors són aquí per a tu o pels teus diners. Igualment el consell és que, abans de colaborar amb un Influencer, el millor que podeu fer és monitoritzar aquest i que us demostri el que podeu aconseguir de valor.

 

 

Col·laborar amb influencers i bloggers per Instagram

 

Dóna una atenció al client personalitzada a través d’Instagram

Els nostres clients no volen esperes per obtenir informació! La immediatesa ha arribat a les nostres vides i cada vegada tenim menys paciència.

Els clients volen una comunicació directa i un termini de resposta que sigui curt. Aquí teniu uns consells:

  • Augmenta la visibilitat de les icones de les xarxes socials a la web, botigues, packaging, cartelleria, etc. Hem de donar-li al client la facilitat de trobar-nos en xarxes socials per començar una comunicació.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
  • Els temps de resposta han de ser curts. No haurien de superar les 24 hores, en ser ràpids donem la imatge d’una marca de confiança i amb implicació.
  • Eines d’escolta activa. Em sembla un punt MOLT important. Hem de comptar d’eines d’escolta activa per veure el que diuen de nosaltres. A més, podem valorar si hem d’intervenir, contestar una reclamació o queixa, etc.
  • Ser agraïts sempre. Tant en comentaris positius com en negatius.
  • Utilizar els comentaris dels clients. Els dubtes i les queixes és una informació valuosa. Sabem quins són els dubtes més freqüents i com podem millorar-ho. A més, es poden recopilar i publicar a la web en forma de preguntes i respostes.

 

 

Configura i personalitza correctament el perfil d’Instagram

El teu perfil d’Instagram per empreses ha d’estar el més complet possible abans de publicar contingut.

El primer pas és escollir el nom d’usuari correcte. Millor si pot ser el del teu negoci, sense caràcters estranys ni números, que sigui el més entendible possible i que es recordi fàcilment!

Després afegeix una breu i treballada biografia a mode de presentació:

  • A què et dediques o es dedica la teva marca,
  • Utilitza emojis per ressaltar,
  • No cal afegir telèfon, direcció del negoci local o correu email! Tenim el botó CONTACTAR (només cal que el configuris) !

 

Us ha agradat aquests consells? Desitgem que si.

No Comments

Post A Comment
Free WordPress Themes, Free Android Games