Beneficis de tenir un blog en una web

Beneficis del blog dins la teva web corporativa

Molts em pregunten sempre el mateix: perquè afegir una pàgina d’entrades a la web? 

Que quedi clar vàries coses abans de començar:

  • El blog no té cap cost afegit per a un desenvolupador si la plataforma web és un CMS com WordPress, Joomla, Prestashop, etc.
  • El blog no és un caprici del Community Manager perquè aquest et cobri un servei més.
  • El blog no és un llibre, així que res de tenir-hi pànic!
  • El blog és més important que tots els perfils de xarxes socials que tinguis

 

Perquè utilitzar un blog en la pàgina web

Ja no és cap secret! El perquè el teu Community Manager et demana tenir un blog a la web és principalment per millorar el SEO.

a

El perquè tenir i utilitzar un blog

b

Perquè obligues als cercadors que indexi més vegades la teva web

Al tenir una web amb un blog on oferir contingut nou i actualitzat constantment obligaràs als bots o “aranyetes” del cercador com Google es passin pel teu lloc web més sovint.

Amb això aconseguiràs que la nova informació aparegui abans en els cercadors i, per tant, posicionar millor per a la nova informació que vagis aportant.

 

Posicionaràs per més paraules clau

Com has pogut llegir en el punt anterior, un contingut nou és sinònim de tenir millor SEO o posicionament web en els cercadors.

Escriure articles nous de forma constant (recomanem mínim 1 cop al mes) et permet abordar més paraules clau relacionades amb el teu negoci i apareixeràs en més resultats de la recerca dels diferents cercadors.

c

Tenir una web amb blog augmenta les visites

En tenir una pàgina web amb blog incorporat generes contingut amb certa regularitat i cada article per separat posiciona a Google. Per tant, cada article nou que es publiqui en la pàgina d’entrades apareixerà en una o vàries de les respostes dels cercadors a determinades paraules clau.

La conclusió que es treu d’això és que, a més articles, més probabilitat que et visitin. Hi ha més factors que afecten a la visibilitat però aquest és un d’ells.

No volem dir que no parem d’escriure articles, recorda que més quantitat no vol dir millor estratègia! És important redactar i publicar bons articles amb informació de qualitat.

Ho veus complicat? Si és així, pots respondre a la següent pregunta?

Què tindrà més visites, una botiga física de sabatilles especialitzades per running amb un web on diguin què venen i a on es troben; o aquesta mateixa botiga física amb un web amb un blog on es mostrin consells, reviews i s’expliqui els diferents models que tenen?

La conseqüència de tenir més visites és que principalment aconseguiràs clients potencials i això farà que augmenti les probabilitats de futures vendes.

 

perquè necessites el blog dins la web

Qui pensi que el blog és una eina anticuada, està molt equivocat! És cada cop més utilitzat, quan hi trobem contingut de qualitat i de molt interès.

d

Un blog dins de la web millora l’experiència de l’usuari/client

Els usuaris que entren a una pàgina web ho fan per solucionar un problema en la major brevetat possible. Ja sigui la manca d’informació o la necessitat d’un producte o servei per solucionar-ho. Doncs el blog és el recurs ideal per a això.

La idea de tenir un web amb blog és anar publicant informació actualitzada, experiències, idees… del sector de la teva empresa, de manera que aquesta informació arribi a més persones i trobin a la teva web una manera de solucionar els seus problemes o la informació necessària per solucionar els seus dubtes.

 

Aconsegueixes la confiança dels usuaris o lectors

Amb el màrqueting de continguts el blog és una eina clau, perquè el seu contingut de qualitat i actualitzat no només crearà una relació més estreta entre el lector i l’empresa sinó que a més farà créixer moltíssim la credibilitat i confiança.

Oferir informació gratuïta que solucioni els problemes dels lectors farà que et reconeguin per oferir la teva ajuda i no et vegin com una simple empresa que només tracta de vendre alguna cosa sense importar-li els clients.

e

No. No és cap mania del Community Manager

Ara ho tens clar? En poques paraules, tenir i crear contingut de valor en el teu blog et beneficiarà d’una millora del SEO de la web corporativa i sobretot, de la relació fidel d’una comunitat de lectors.

f

En resum…

Crear un blog corporatiu en una web et dóna molts avantatges:

  • Més visibilitat i més visites.
  • Major presència en els cercadors.
  • Més contingut d’utilitat per als clients.
  • Aconseguir relació de confiança amb els usuaris.
  • Tenir més credibilitat al mostrar els teus coneixements.

 

El blog en la web corporativa és beneficiós

Quan més escrius per diversos blogs, més idees surten i es dispara l’aprenentatge i també millorar l’ortografia 😉

Sense comentaris

Publica un comentari
Free WordPress Themes, Free Android Games